17 Kasım 2009 Salı

Lahanalı nohutlu salata


Salatalı çok seviyorum, öğle akşam yemeklerimin yanında ekşili bir salata olmadan karnım doymuyor.Bu yüzden bulduğum değişik tarifleri deniyorum. Birini yeni keşfettim akşama evimde yapacağım.hmmm fotoğrafa baktıkça ağzım sulanıyor :). Tabakların göze hitap etmesi şart.Hem de doyurucu bir salata, bir çorba ve bu salata ile öğünü geçirebilirsiniz. Hemen bu pratik tarifi yazıyorum.

Goz karari {organik} kirmizi lahana ince ince kesilir ve bir tabagin icinde tuzla ovularak 3-4 dakika bekletilir. Acil ise, Lahana beklerken bir konserve {organik} nohut yikanir (ben kaynatmayı tercih ederim), suzulur ve ayri bir tabagin icine alinir. Uzerine bolca kimyon, nar ek$isi ve zeytinyagi eklenir. Rengi cikmaya baslamis kirmizi lahanalar nohuta eklenir ve iyice karistirilir. Kitir kitir salataniz servise hazir !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder