11 Kasım 2009 Çarşamba

Çok şık

Dün akşam 7 gibi arabayı ben aldım eve giderken, önce biraz heyecan yaptım sonra gayet güzel kullandım diye düşünüyorum, tüm tümsek ve çukurlardan yavaş geçtim :) kimseye çarpmadım :)(Allah korusun) sağından usul usul gittim evin önüne geldiğimde eşime hava yapmayı da ihmal etmedim, dütt dütt diye korna yaptım :) yaa artık iyice kullanmayı çok istiyorum. Eşim de baya iyi , baya gelişme var. En yakın zamanda daha iyi olup gezmek istiyorum. Dün akşam seyhan bizdeydi ona doğum günü hediyesini verdim. Çok işe yarar bişey bir tür çanta askılığı çokta şık.Mesela bir yemeğe gidiyorsunuz çantanızı koyacak yer bulamıyorsunuz, sandelyenizin arkası yuvarlak hiç durmuyor.Masa zaten dolu masanın üzerine koyulmuyor.Bu askılık sayesinde masanın kenarında asabiliyorsunuz. Bide ışıklı çok şık bir ayna hediye ettim. Bunlardan kendimede aldım :) Aynamızda çok zarif.Çok beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder