2 Kasım 2009 Pazartesi

Dizi-Film Keyfimiz


Suretler

Dün pazar günü bütün gün evde dinlendik, hava çok soğuktu böyle soğuk bir havada en güzel şey film izlemek dedik :) , Eşim bir kaç aksiyon filmi önerdi Suretleri izledik. Filmi beğendim, aksiyon ve kurgu sevenlere tavsiye ediyorum. Bruce Willis'ın oyunculuğuna diyecek yok zaten her zaman ki gibi çok iyidi, geçen gece de Acunun probramına davetliydi eşi Emma, eşini yalnız bırakmamış gelmişti Bruce, ikiside çok sempatikti. Programın tamamını izleyemedim ama izlediğim kadarıyla muhabbet iyimiş. En azından Paris Hilton gibi somurtup sanki biz öcüymüşüz gibi bakmadı .) Bruse Willis programın sonunda çok eğlendiğini söylemişti.

Gelelim filme başlarında biraz izleyiciye verilen bilgi eksikliği vardı, yani karmaşıktı kim-nasıl yani yaa gibi sorular sormaya başladım ben, ama gelişme kısmı çok iyidi, eğlenceliydi, robot olarak yaşamın kolaylığını bir o kadar da kargaşaya neden olan ve insani duyguların nasıl yok olduğunu anlatan güzel bir filmdi. Robotlar insan hayatını kolaylaştırma aracı değil, bağımlılık yaratan ölüm makinası olmuş ve hayat robotlara kalmıştı. Robotları olmayan insanlar dışlanmış ayrı bir yerde yaşamaya başlamışlardı. Neyse çok anlatmayayım izleyin :) Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder