24 Mart 2010 Çarşamba

Havalar ısındı, Çanakkale çok güzel

Ahh ahh diyorum başka bişey demiyorum :) Çanakkalemiz çok güzel oluyor yazları, kordon boyu benim vazgeçilmezim nefis mısırcılar :) ve doğan pastanesi dondurmaları :p kordonda gezerken başka napılır ki. Şimdi üniversiteden arkadaşım Şerife bunu okursa kesin iç geçirir :) neyse geçen haftada kaledeydik bir hafta iznim vardı. Dinlendim negatif enerjileri attım diyebilirim. Gezdim ve tabi alışveriş yaptım süper indirimler var. Ayakkabılar, üstlükler aldım. Arkadaşımla görüştüm Arzu ile. Eğlenceliydi fıskos yaparken yanlış anlaşmalar oldu onlara koptum :) ilahi Arzu :)
Ahh keşke Çan'da değilde Çanakkale'de otursak :( kocamla hayaller kurdum durdum. Balık çorbasıda içtik bankalar sokağının sonunda kordona doğru olan tarafında güzel bir yer var. Dükkanın önüne yola masa atmış, orada yemek eğlenceli oluyor, gelen geçende çok oluyor etrafına baka baka içiyorsunuz çorbanızı :) tavsiye ederim, fiyatlarıda uygun. Balık çorbası 4.00 tl idi. İşte buda truva atımız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder