15 Şubat 2010 Pazartesi

Sevgililer günüüü

merhaba, haftasonumuz tam gaz geçti diyebilirim :) Cumartesi günü sonunda Arzu geldi ;) garaja onu almaya gittim 12 gibi sonra hediyem için çarşıda dolaştık, sevgililer günü hediyesi için. Eşime hediye olarak çıktığımız günden beri gezdiğimiz, tozduğumuz yerde çekildiğimiz fotoları pc den ayırdım ve bastırdım. Çok şık bir albüm buldum parlak açık lila renginde ve üzerinde o renkte taş bir kapl var. çok şeker görünüyor. Fotoğrafları albümün içine koymak için Arzu yardım etti :) Cumartesi akşamı ise; Arzuyu, eşimle birlikte arka bahçe diye biryere götürdük. Canlı müzik vardı çalan kişi bu işte pek iyi değildi, gitar çalıyordu birde klarnet çalan biri vardı o daha iyidi sanırım. Zaten çalanlarda biraz uzaktık, jenga aldık oyun oynayalımda sıkılmayalım diye. Aman Allahım defalarca oynadık çok eğlendik güldük :))))) tabi çalan abi bize uyuz oldu :) parçalar yere düşerken epeyce ses çıkartıyordu. Hatta uyuz bir garson kız vardı, bittiyse alayım dedi imalı şekilde Arzuda bana baktıı şaşkın ifade ile bende hayır şekerim bitmedi dedim, kızardı bozardı garson kız :D . Aaaa napim sonuçta eğlenmeye geldik sonuçta oyunu onlardan istedik onlar verdi. neyse sonra portakallı votkalar geldi. biz iyice çoşştuk. oyunun galibi tabiki bendim. hihiii
Pazar günü Arzuyu yolcu ettikten sonra Sevim ablaları aradım gitsek mi Yeşil kır et lokantasına dedim. Daha önce bahsetmiştim oradan. Seviyorum orayı hoş bir yer. Onlarda sıkılmışlar tmm dediler. Atladık gittik, soğuklar, salata, ızgaralar çok lezzetliydi. Izgarada mantar olayına yine bayıldım, diğer arkadaşlarda beğendi. Fasıl vardı, fasılda hoştu keman darbuka, sonra orgta çaldılar dansa kardı aşkım beni. İlk kalkanlardık filizle Murat abi ilk kalktı :) Murat abi her zamanki gibi çok muhabbetti. hepimiz eğlendik şarap içtik. Fikret abi şaraptan anlıyor.

Aşkım albümü çok beğendi. Fotoğrafını koyacağım buraya, birde ona love yazan kırmızı-beyaz kurabiyecikler yaptırmıştım. Zencefilli ve tarcınlı. Hülya abla bu işten anlıyor. kırmızı bir kesenin içindeydiler ve arasına sevgililer günü kartı koydum üzerine not yazdım kocama :* kurabiyeleride çok beğendi.

Eşimde bana çok şeker bir pisicik puzzle almış.Pisilere bayılıyorum. Çok tatlı görünüyor hemen yapmaya başlamak istiyorum. 2. bir hediyesi daha varmış aha gelmemiş bakalım ne almışşş henüz bende bilmiyorum :)

İşte böylee haftasonumuz çok eğlenceli geçti, umarım hep böle dolu geçer..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder